Paneuropa Radweg – Den 05

Vstáváme před šestou.
Dáváme si ještě teplou snídaní a vyrážíme.
Máme naplánováno jen 30km na den, s tím že budem čumět po památkách a tak.
Snažíme se tedy loudat, ale moc to nejde.
Brzy přijíždíme do Heidelbergu, nejstaršího univerzitního města v Německu. Prohlídka nám zabrala podstatně méně času, než jsme čekali a nikomu se moc nechce do okolních kopců na hrad či rozhlednu.
Zároveň zde začíná dlouhá cesta podél Neckaru, jednoho z hlavních přítoků Rýna, který se několik desítek kilometrů meandrovitě zařezává do skalního údolí posetého hrady, zámky a historickými městečky.
Zakrátko jsme v jednom z nich. V Neckermündu.
Máme splněnou naplánovanou kilimetráž a vytlačení koloběžek do prvního opravdového krpálu celé cesty nám moc času nezabralo. Zato jsme našli skvělé místo na spaní, Rozsáhlou zříceninu s několika ohništi. Ale je jaksi stále příliš brzy.
Po krátké debatě padá rozhodnutí, o přesunu do nedalekého městečka Banmetalu do hotelu a druhý den do muzea v Sinsheimu.